Kogu perega bodypump’i

Jaanuari esimesel nädalal nautisin talvepuhkust, mis lõppes ühe korraliku bodypump trenniga. Kutsusin P. endaga kaasa, et näidata talle meie klubi superlahedaid saale ning riietusruume ja treenerit. Loodan, et ta tuleb meile kevadel üle. Igatahes pingutasin suuremate raskustega, kui tavaliselt ja jõudu tundus olevat rohkemakski. P. võttis see trenn korralikult läbi, sest ta pidas seda kergemaks, kui see tegelikult on. Pärast sõitsime veidi ratastel. Ega üksinda poleks veel niipea jõusaali uksest sisse astunud. Tunnen sinna minnes end alati üsna ebamugavalt.

14. jaanuaril tegin uuesti polari fitness testi, mis määras VO2max väärtuse. 23.11.09 oli see 32 ning uus tulemus 44, mis tähendab minu vanuses muutust rahuldavast väga heaks. Kasutaja info all muutsin veel aktiivsuse madalalt mõõdukale. See suurendas nädala eesmärke.

Laupäeval (23. jaanuaril) oli kauaoodatud päev, mil E. sai üksinda kodus olemise asemel minuga trenni kaasa tulla. Võtsime talle kangi ja 2 kilost ketast ning 2 kilost hantlit. Esimese korra kohta sai päris tublilt hakkama, tunnisest trennist u 40 minutit tegi kaasa. Nagu P.-le olid ka talle kõige raskemad poolkükid ja “prantslane”. Trenn ja treener meeldisid niiväga, et ootab juba järgmist laupäeva. Enda jaoks oli seekord bodypump üks raskemaid, sest mõned harjutused asendati teistega. Tulemuseks 374 kcal, mis on siiani parim. Taastumine võttis ühe päeva rohkem aega. Superhea trenn oli.

Teise trennikuu kokkuvõte. Nädala eesmärk muutus kaheksandal nädalal: treenida 4h 55min (2h 20min I tsoonis, 2h 35min II tsoonis) ja kulutada 1900kcal.

  • kuuendal nädalal 3*BP, 1*streching ja 1 trenn kodus dvd järgi. Otsustasin hakata raskusi tunde järgi ja “vanadelt kaladelt” spikerdades juurde lisama.
  • seitsmendal nädalal 4*BP, 1*streching ja 10 minutit rattasõitu. Kuigi oli talvepuhkuse nädal ei raatsinud varahommikusi  trenne vahele jätta. Energiat oli rohkem ja sel nädalal tehtu eest säras polari ekraanil karikas – excellent!
  • kaheksandal nädalal 2*BP, pärast ühte BP-i 30 minutit rattasõitu. Kolmas trenn selle nädala lõpetamiseks oli õhtul pärast tööd 60 minutit rattasõitu + 12 minutit stepperil + 10 minutit jooksurajal. Stepperil võib teinekordki sammuda, aga jooksurajal pidin esimese hooga ninali kukkuma. Tuleb ennast kokku võtta ja jõusaali tutuvustav treening läbi teha.
  • üheksandal nädalal 3*BP ja nendele otsa 20-30 minutit rattasõitu.

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s